Kako prodati


Koji je proces prodaje?
Proces prodaje se u osnovi odvija sledećim redosledom:
  • Vi kreirate svoju galeriju sa artiklima dostupnim za kupovinu.
  • Zainteresovani kupac kontaktira vas emailom ili telefonom.
  • Kupca obaveštavate o ceni isporuke i načinu plaćanja.
  • Kupac plaća naručene artikle i troškove isporuke (ako drugacije nije dogovoreno).
  • Vi odmah dobijate sredstva na svoj PayPal nalog ili bankovni racun.
  • Obrađujete porudžbinu, pakujete i šaljete na adresu kupca.
  • Nakon što je paket sa porudžbinom predate pošti, saljete kupcu kod za pracenje.
  • Proces prodaje je završen 15 dana nakon sto kupac primi paket.

Po kojoj ceni da prodam svoje umetničko delo?
Ne postoji tačna nauka za određivanje cene vašeg umetničkog dela. Umetnik početnik će obično ceniti svoja umetnička dela u skromnom rasponu cena. Dobra je ideja da proverite po kojoj ceni drugi umetnici prodaju svoja umetnička dela i iskoristite te informacije da dobijete ideju u kom rasponu cena bi trebalo da se trenutno nalaze vasa dela. Kako postajete poznatiji i uspešniji kao umetnik, potražnja i cena vašeg rada bi prirodno trebalo da poraste. Imajte na umu da neki ljudi kupuju umetnost kao investiciju, zato sebe ne dovodite u situaciju da morate da snizite cenu, jer bi to moglo odvratiti neke od vaših kupaca. U svakom slucaju, bolje je početi sa niskim cenama, i podići ih kada je to prikladno.

Kako mogu dobiti veći promet posetilaca?
Ako želite da dodatno povećate posećenost vašeg sajta na SerbianaArt-u, postoji nekoliko metoda koje možete koristiti. Stavite URL adresu vašeg SerbianaArt sajta na svoje vizit karte, kancelarijski materijal, fakture, mejlove i bilo koju drugu oblast koja može da dovede ljude do vaše web stranice. Ako već imate postojeću listu e-pošte, koristite e-mail marketing za prodaju i dosezanje do novih kupaca. Pošaljite im poruku i obavestite ih kako i gde da vas prate. Ovo će povećati kupovinu uz istovremeno dobijanje preporuke.

Kako dobijam obaveštenje o porudžbini?
Kupci mogu da vas kontaktiraju putem e-maila ili direktno telefonom.

Šta se dešava ako odbijem porudžbinu?
Ukoliko iz nekog razloga odlučite da odbijete porudžbinu, potrebno je da odmah obavestite kupca ili najkasnije u roku od 2 dana.

Zašto je narudžbina otkazana?
Kupac može da otkaže porudžbinu u bilo kom trenutku pre nego što plati. Kupac takođe može zatražiti povraćaj novca nakon što je izvršio uplatu, kao što je navedeno u odeljku Povraćaj novca.

Da li treba da navedem broj za praćenje posiljke?
Da. Molimo pogledajte odeljak Dostava.

Kupac želi povraćaj novca, šta sad?
Molimo pogledajte odeljak Povraćaj novca.

Kako da primim uplatu?
Molimo pogledajte odeljak Primanje uplate.