Isporuka


Ko je odgovoran za isporuku artikla kupcu?
Prodavac je odgovoran za isporuku artikla kupcu. Sva originalna umetnička dela se šalju kupcu direktno sa lokacije prodavca. Svu isporuku i vraćanje obavlja odgovarajući prodavac.

Odakle se umetničko delo šalje?
Pošto je svaki prodavac odgovoran za isporuku svog dela kupcu, umetnička dela se mogu poslati sa bilo kog mesta u svetu, gde god da se prodavac nalazi.

Kao kupac, kada plaćam troškove slanja?
Prodavac će vam dati troškove isporuke nakon što primi vašu porudžbinu. Kada vas prodavac obavesti o ceni isporuke, imate opciju da nastavite ili otkažete porudžbinu. Ako odlučite da odbijete troškove slanja, nećete dugovati ništa i vaša porudžbina će biti otkazana. Ako prihvatite troškove slanja, porudžbina se odvija normalno i vi plaćate porudžbinu + troškove slanja, pre isporuke.

Kao prodavac, kako da zapakujem umetničko delo za isporuku?
Svakako se preporučuje da najbolje procenite kada da zapakujete umetničko delo za isporuku. Što više zaštitite umetničko delo, veće su šanse da će stići u savršenom stanju. Višeslojni pristup često najbolje funkcioniše za pakovanje, kao što je umotavanje predmeta prvo u papir, elastičnu foliju ili neki materijal koji može da zaštiti umetničko delo od manjih ogrebotina i prenosa mastila, i td., a zatim ga stavite u čvrstu kutiju i okružite delo sa najmanje 5 cm stiropora, bilo u obliku blokova ili granula, sa svih strana. Takođe budite sigurni da ste bezbedno zalepili svaki šav kutije. Na kraju krajeva, vaš izbor je kako ćete spakovati svoje umetničko delo za isporuku. Stručnjak za pakovanje, kao što su DEHL, PTT i td., mogli bi vam dati dodatne savete za vaše specifično umetničko delo.

Preko koje transportne kompanije se šalje umetničko delo?
Transportna kompanija (npr. UPS, FedEk, DHL, PTT, itd.) koja se koristi za isporuku porudžbine je izbor prodavca. Ako je potrebno, možete kontaktirati prodavca da biste se informisali ili zatražili određenu kompaniju za isporuku.

Kao prodavac, da li moram da pošaljem porudžbinu čim kupac plati?
Poželjno je da porudžbinu isporučite kupcu što je pre moguće (ili po dogovoru sa kupcem). U proseku je potrebno do 7 radnih dana za obradu i slanje porudžbine.

Kao prodavac, da li treba kupcu da pošaljem broj za praćenje paketa?
Da.   Obavezno dostavite prodavcu broj za praćenje. Ovo omogućava vama i kupcu da lako pratite pošiljku i, ako je potrebno, broj za praćenje takođe pruža dokaz o pošiljci, kao u slučaju spora.

Kao prodavac, mogu li da prodajem samo u svojoj zemlji?
Da.   Možete prodavati samo u svojoj zemlji. Ukoliko iz bilo kog razloga niste u mogućnosti da svoje radove šaljete u inostranstvo, za svaki artikal pojedinačno možete navesti da dostava važi samo za vašu zemlju. Otvorite Vaš nalog i kliknuti na dugme "+Dodaj" koje se nalazi u meniju sa desne strane, a zatim kliknite na "Dodaj umetničko delo". Na tom obrascu primetite pitanje "Da li šaljete ovo delo u inostranstvo?", izaberite "NE" i kliknite na dugme "Sačuvaj".